“Захлинаємося від черг”. Як живе Чорнобиль після успіху однойменного серіалу від НВО

Серіал “Чорнобиль” викликав справжній туристичний бум в Зоні відчуження.

Як повідомляє НАРОДНА ПРАВДА з посиланням на “Liga.net”, на в’їзді в 30-кілометрову Зону відчуження на КПП ” Дитятки” утворюються черги з десятків автобусів і машин.

Причиною туристичного буму називають серіал “Чорнобиль”, американської компанії HBO і британської Sky.
У минулому році в Чорнобильській зоні побувало 70 000 туристів. З них 80% – іноземці.

“У цьому році ми очікували подолання рубежу в 100 000 туристів у Чорнобильській зоні без ефекту HBO, але тепер може бути 130 000 -150 000”, – розповідає один із засновників туроператора “Чорнобиль-тур” та ліквідатор Сергій Мирний.

В Чорнобиль-турі працює 20 гідів. Зараз компанія в поспіху навчає ще 10. Навіть трьох десятків буде мало, визнаються в агентстві, скоро вони почнуть “захлинатися” від черг туристів.

Ціни через серіал “Чорнобиль”, оператори ще не підняли. Одноденний тур для одного іноземця обійдеться від $100 до 150 залежно від дня тижня. Такі ж ціни були і до виходу серіалу. Ціна для громадян України у два – два з половиною рази менше, від 1200 до 1500 гривень.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що екс-президент України Леонід Кравчук назвав винних у Чорнобильській катастрофі.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.