Нацрада винесла попередження телеканалу NewsOne за пропаганду ВПС РФ

Члени Нацради з питань телебачення і радіомовлення ухвалили рішення про попередження телеканалу NewsOne за пропаганду військ держави-агресора.

Про це повідомив член Нацради Сергій Костинський на своїй сторінці в Facebook.

За інформацією членів Нацради, телеканал порушив вимоги абзацу дев’ятого ч. 2 ст. 6 закону «Про телебачення і радіомовлення».

«Не допускається використання телерадіоорганізацій для: трансляції телепередач, виготовлених після 1 серпня 1991 року, що містять популяризацію або пропаганду органів держави-агресора», – йдеться в статті.

За результатами перевірки, в ефірі ТОВ «Новини 24 години» від телеканалу NewsOne від 17 грудня 2017 року встановлено, що у випуску передачі «Світова політика з Олегом Волошиним», який був присвячений огляду військових дій у Сирії, ведучий прокоментував відео із демонстрацією роботи військово-повітряних сил держави-агресора.

За словами Костинського, перевірка здійснена через звернення до Нацради народних депутатів Ірини Геращенко та Ірини Фріз.

Нагадаємо, раніше відомий юрист Андрій Портнов став управляючим телеканалу NewsOne.