МХП Косюка моніторить емоції співробітників і звільняє нещасних

Агрохолдинг «Миронівський хлібопродукт», один з найбільших в Україні, з метою підвищення продуктивності праці ввів моніторинг емоцій співробітників. Про це повідомив глава правління компанії «Миронівський хлібопродукт» Юрій Косюк, зазначивши, що дослідження довели, що щасливі люди більш продуктивні, пише liga.net.

«Ми моніторимо емоції співробітників. Люди сидять під камерами. Але ми не дивимося на те, як вони колупаються в носі або чешуть вухо. У нас є психологи, які читають емоції, записані камерами. Так ми обчислюємо щасливих людей і нещасних», — заявив Косюк.

За його словами, з нещасними щільно працюють психологи та співробітники HR, намагаючись щось запропонувати цим людям для виправлення ситуації, але в разі відсутності змін цих людей замінюють.

«Є у нас хлопець, який дуже стрімко набрав вагу. І HR спостерігав останні півроку, як він гладшає. Коли психологи почали працювати з цією людиною, виявилося, що єдиною радістю в житті він вважав можливість смачно поїсти. Ми зрозуміли, що людина не може займати високу позицію, оскільки він займає чиєсь місце і стримує зростання молодих активних мотивованих людей», – розповідь глава правління компанії «Миронівський хлібопродукт».

Іншого співробітника, який займав свою позицію близько 6-7 років, перевели на іншу позицію, де він став «літати», а його колишні підлеглі, яких він міг «отруїти», також піднеслися духом, привів інший приклад Косюк.

Як відомо, агрохолдинг «Миронівський хлібопродукт» планує в найближчі 4-5 років вкласти в виробничу базу словенської компанії Perutnina Ptuj близько 200 млн євро.